memyblogetmilenap
par Yoni Saada

Гьоте или дързосттa

« Ако има нещо, което можеш или мечтаеш да направиш, започни веднага. Дързостта носи гениалност, мощ и магия; започни още сега. »
Гьоте

Ето това изречение го видях вчера сутринта на стената на една българка, която издава литературен блог. И си казах, че трябва да го запомня. Бях в метрото, натоварена със стотиците кила фото апаратури, на път да снимам един ресторант на хънда мънда извън Париж.
4 часа по-късно ме пратиха в един друг ресторант, на два дена път с камили ( добре, че има метро и рейсове все пак !). И там се случи това, за което прочетох сутринта !!! Усетих какво е дързост ! И тя просто беше в мен.
Гьоте също е казал, че когато наистина си сигурен, че си в истината, и вселената ще тръгне в твоята посока.

И така, докато чаках шефът-готвач да си надипли нещата да ги снимам, то аз го наблюдавах (защото си бях свършила работата с шикозния му декор). Ако щете ми вярвайте, той тези три шедьовъра ги направи с такава лекота, че свят ми се виеше… И като ги заснимах, та не ми се спираше! Всеки милиметър и от всяко ъгълче си заслужаваше да се види, да се акцентува, да се освети… И се въртях и аз и чинията въртях и осветлението си въртях…
Въздишка ! Той ми предложи да мислим и да решим как можем да работим заедно.

Казвам ви го това, защото съм убедена, че съм там, където трябва. И че с помощта на Гьоте и вселената му, ще ида там където искам.

Благодаря на мама, че ми нарисува това синьо слонче

une sorte de muse

веднъж на една бензиностанция и така ме впечатли до възхищение, благодаря на кака дето ме рисува толкова, на всичките й артистчни приятели, които ме гледаха като писано яйце докато аз се страхмувах да ги погледна, благодаря на много други хора, които послените години и месеци ми вярваха …
И така, пак съм в метрото, написах ви всичко това от телефона, защото отдавна не съм ви виждала и ми липсвате !!!

par Yoni Saada

par Yoni Saada

par Yoni Saada

http://www.osmose-paris.com

Cette entrée a été publiée le janvier 10, 2012 à 12:36 et est classée dans На български, La pensée du jour. Bookmarquez ce permalien. Suivre les commentaires de cet article par RSS.

Laisser un commentaire

